piątek, 12 lutego 2016

LBA

Nie mam pojęcia co mogę powiedzieć. Nie sądziłam, że kiedykolwiek zostanę nominowana do LBA, nawet nie przypuszczałam, że mój blog kiedykolwiek będzie zauważony. Nominację dostałam od 
 Bardzo Ci dziękuję, kochana ;*

1. Gdzie chcesz pojechać na wakacje?
Na wakacje to chciałabym się wybrać do Chorwacji lub Portugali lub Majorka . Nigdy nie byłam, no i trochę może bym się opaliła he he
2. Twoja ulubiona pora roku?
Moją ulubioną porą roku jest późna wiosna i lato. Lubię gdy jest ciepło. A wiosna podoba mi się z tej strony, że wszystko budzi się do życia i jest piknie :)
3. W jakim miesiącu masz urodziny?  
Urodziny mam w kwietniu, jestem 'pisankowa' :)
4. Masz rodzeństwo?
Tak, mam rodzeństwo. Jest nim starszy o 8 lat brat 
5. Ulubione zwierzę? Dlaczego?
Trudne pytanie, bo mam wiele ulubionych zwierząt. Może wymienię po kolei: pies, koń, wilk, lew. 
To są moje najbardziej ulubione, a dlaczego.... Uwielbiam psy, moim marzeniem jest mieć #Border Collie
konie-od prawie dwóch lat jeżdżę konno, lubię to. A reszta tak jakoś mi zostało, po prostu. 
6. Ulubiony kolor? 
Mym ulubionym kolorem jest niebieski i fioletowy
7. Gdy dorośniesz chcesz się wyprowadzić z Polski? Uzasadnij.
Nie, raczej nie. Jedyne miejsce gdzie bym mogła zamieszkać to domek nad jeziorem ^^
8. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot szkolny?
Szczerze mówiąc to nie mam bladego pojęcia. Chyba został tylko WF :D
9. Grasz na jakimś instrumencie? Jeżeli nie, chcesz się nauczyć? Na czym? 
Nie gram, nigdy nie grałam. Jakoś nie ciągnęło mnie to instrumentów. Teraz może bym się nauczyła grać na gitarze
10. Planujesz rozdziały, czy piszesz od razu?    
U mnie wygląda to tak, że czasami przychodzą mi pomysły do głowy i każdy normalny człowiek je zapisuje ale mi jakoś zostają w głowie. Wcześniej nie planuję rozdziałów, można powiedzie, że piszę od razu. ;)
11. Czemu prowadzisz bloga? 
ooo... Więc zaczęło się od tego, że czytałam sobie opowiadania na forum w sf-u. Później dowiedziałam się, że jakaś dziewczyna pisze jakiś fajny op, więc napisałam do niej i zaczęłam czytać. Kontakt z nią utrzymuję aż do teraz i w sumie to ona powiedziała mi, żebym może spróbowała swych sił. No i tak wyszło, że teraz czytacie moje opowiadanie. PS. Pozdrawiam Cię  

 Nominuję:
1.Nejm Mjen http://czarnamozaika.blogspot.com/
2.Yumiko Naoki http://amoursucrette.blogspot.com/
3.Liadan Laren http://niecodziwnahistoria.blogspot.com/
4.Panienka Emi http://panienka-emi.blogspot.com



Pytania:
1. Czy masz jakieś hobby?
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
3. Jak długo piszesz i czy masz też inne blogi?
4. Gdybyś miała taką możliwość to gdzie byś wyjechała i z kim?
5. Twoim ulubionym kolorem jest... i dlaczego?
6. Jaki lubisz słuchać rodzaj muzyki? Podaj choć jednego wokalistę
7. Twój idealny chłopak to? 
8. Wolisz spodnie czy spódniczki, uzasadnij?
9.  Jak lubisz spędzać wieczory?
10. Twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa? 










 

2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dawno nie zaglądałam, a to bardzo źle. Nawet nie wiedziałam, że odpowiedziałaś na pytania.
    Ciekawych rzeczy się dowiaduje na Twój temat :)
    Dobra, nie rozpisuje się, idę czytać! :*

    OdpowiedzUsuń