piątek, 22 kwietnia 2016

LBA #3

Serdecznie dziękuję za kolejną już trzecią nominację skierowaną dla mnie. Dostałam ją od Nejm Mjen , bardzo Ci dziękuję kochana. Lecz czasem się zastanawiam skąd tyle, jeżeli mój blog wcale nie jest taki super na jaki wygląda... 

Przy okazji chciałam Wam podziękować za już ponad 3 tys. wyświetleń. Coraz więcej się robi, co jest wielkim szokiem...

 

A oto odpowiedzi na pytania :

1) Co Cię skłoniło do napisania opowiadania nawiązującego do gry Słodki Flirt?
 Na podobne pytanie już odpowiadałam, więc w skrócie powiem, że jakiś rok temu wkręciłam się w czytanie tego tupu ff, też kilka osób chciało żebym spróbowała coś sama, i miałam motywacje. I tak dziś macie już 21 rozdziałów :)
2) Skąd czerpiesz inspiracje?
Hmm... Ze wszystkiego, dosłownie. Filmy, bajki, teledyski, swoje życie czasami, też czytając inne opowiadania które są dobre na brak weny 
3) Czego nie znosisz  w ludziach?
ohhh.... Dużo tego jest. Nienawidzę tych co myślą tylko o sobie, że nie patrzą na innych. Najgorsi są też Ci co przez długi okres nie odzywają się, a tu nagle coś od Ciebie chcą. Lub jeszcze lepiej jak sama coś dajesz jak chcą a sami Ci nie pomogą. Taka dwulicowość, arogancja... mogłabym opisywać ten temat długo ale przejdźmy może do następnego pytania...
4) Jaki jest Twój ulubiony blog i dlaczego?
Hmm... Trudne pytanie gdyż nie mam swojego ulubionego bloga. Ale mogę Wam podać blogi które polecam. Mianowicie:
slodkiflirtczarnamozaika.blogspot.com
jessica-w-slodkim-amorisie.blogspot.com
amoursucrette.blogspot.com
a-miało-byc-jak-w-niebie.blogspot.com
zpk13.blogspot.com
5) Co cenisz w ludziach?
Zaufanie to przede wszystkim, bez niego nie ma nic. Szczerość tak samo. Ale też poczucie humoru które też jest dobre, bo zaraźliwe. Pomocni powinni być.
6) Gdybyś mogła być przez 2 dni zwierzęciem, jakie byś wybrała? Dlaczego właśnie te?
Zawsze chciałam być wilkiem czy psem. Kocham je. Wilki są silne, odważne. Chciałabym choć przez jeden dzień poczuć się silna. Pozapominać choć o codzienności i żyć 
7) Co robisz w wolnych chwilach?
Słucham muzyki, czytam ff, piszę z znajomymi, jeśli chcę wychodzę na rolki, czasem się zdarzy, że porysuję
8) Twoje największe marzenie?
Mieć psa, to jest moje wielkie marzenie od małego
9) Twój ideał mężczyzny/kobiety?
Cóż... Ideałów nie ma... Ale pomocny, w którym by się miało oparcie, kochający, czuły, przy którym można poczuć się bezpiecznie oraz komu można zaufać
10) Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
W tym problem, że nie mam bladego pojęcia, choć powinnam już to wiedzieć...






















  

1 komentarz:

  1. Dwadzieścia jeden rozdziałów... kiedy ja ostatnio w opowiadaniach doszłam do takiej liczby <'3. Tak czy siak gratuluję wytrwałości! Mam nadzieję, że akcja niedługo rozwinie się pod kątem głównej tematyki.

    OdpowiedzUsuń